19 دی: اعضای شورای اسلامی شهر حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در شورای شهر را موثر دانستند و از انتشار برخی گزارش‌ها در خصوص ضرورت کناره‌گیری وی از شورای شهر انتقاد کردند.
حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران روز سه شنبه در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر، با انتقاد از گزارش صدا و سیما مبنی بر اینکه مهدی چمران کهولت سن دارد و بهتر است از شورا کناره‌گیری کند، گفت: امروز این موضوع را درباره ایشان مطرح کرده و ممکن است فردا درباره من و یا عضو دیگری از شورای شهر، این مطالب را منتشر می کنند.
وی افزود: کاری ندارم که به سفارش چه کسی این گزارش تهیه شده و خبرنگار نیز فکر کرده که دارد خدمت می‌کند اما حضور چمران در شورای شهر برکت است.
کاشانی گفت: این مطالب و انتشار آن موجب ناراحتی خانواده و دوستان مهندس چمران می شود.
پرویز سروری نائب رییس شورای شهر نیز در این خصوص گفت: خیلی از دلسوزان برای حضور چمران در انتخابات شوراها به ایشان اصرار کردند.
وی افزود: حضور یک ساعت مهدی چمران در شورای شهر از حضور ۲۴ ساعته شخصی مانند بنده، ارزشمندتر است.
سروری با بیان اینکه ایشان برند شورای شهر در کشور و بانک تجربه و توانمندی شورا هستند، گفت: افتخار می‌کنیم که نقش شاگردی ایشان را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه همه بیمار شده و خانه‌نشین می‌شویم، گفت: حساسیتی که چهره ایشان دارد موجب شد تا مشکلات ایشان بزرگنمایی شود.
نائب رییس شورای شهر ادامه داد: مهدی چمران چهره ملی است و باید آن را پاس بداریم.
مهدی پیرهادی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص گفت: در جلسات گذشته شورا بارها از مشورت آقای چمران بهره‌مند شدیم و گاها مشورت ایشان مسیر حرکت را تغییر داد.
وی افزود: حضور ایشان به عنوان یک استاد و پیشکسوت و فردی که سال ها تجربه شورایی دارد، غنیمت است و باید از ایشان تشکر کرده و دعا کنیم هرچه سریع تر در صحن حاضر شوند.
پیرهادی با بیان اینکه چمران دغدغه شورا دارد و دیگر موضوعات است، عنوان کرد: حضور چمران حتی به میزان کم اثر بخش و راهگشا است.

  • نویسنده :
  • منبع :