19 دی: نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از خانواده‌ها از بازگشایی مدارس نگرانی‌هایی دارند به همین دلیل باید کار کارشناسی مجددی انجام شود چراکه معتقدم بیشتر دنبال عادی‌سازی شرایط بودند تا بازگشایی اصولی.
رحمت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: سال تحصیلی در کل شش ماه تعطیل بوده و بین فروردین و اردیبهشت‌ماه در مقطع ابتدایی بیشتر کلاس‌ها و دروس به شکل دوره‌ای انجام می‌شود و معلمان به مرور نکات درسی گذشته می‌پردازند. به همین دلیل معتقدم باید بررسی بیشتری انجام دهند که اگر بیماری امکان شیوع مجدد داشته باشد مسئولان تجدید نظر کنند و برای سال آینده که به احتمال قوی کرونا به شکل کامل کنترل شده است بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها رخ می‌داد.
وی افزود: احساس می‌شود برخی از خانواده‌ها از بازگشایی مدارس نگرانی‌هایی دارند به همین دلیل باید کار کارشناسی مجددی انجام شود، چراکه معتقدم بیشتر دنبال عادی‌سازی شرایط بودند تا بازگشایی اصولی. به هر حال با توجه به نگرانی‌هایی که برای پیک هفتم کرونا وجود دارد باید بررسی بیشتری روی این موضوع شود.
نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه در هر زمانی باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد تا برای خانواده‌ها نگرانی ایجاد نشود.

  • نویسنده :
  • منبع :