19 دی: لغو دیدار رمضانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با هنرمندان خبرساز شده است.
شرق نوشت: لغو دیدار رمضانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با هنرمندان خبرساز شده است. درحالیکه دولتی‌ها، شرایط جوی را عامل لغو مراسم می‌دانند، منتقدان می‌گویند، چهره‌های هنری حاضر نشده‌اند با رئیسی افطار کنند.
رسانه‌های رسمی نزدیک به دولت نوشته‌اند، لغو برنامه دیدار صمیمانه هنرمندان با رئیس جمهور به دلیل شرایط جوی خطرناک بوده است. براساس گزارش این رسانه ها، جلسه دیدار صمیمانه هنرمندان با رئیس جمهور به دلیل گرد و غبار غیرمترقبه آسمان تهران و شرایط جوی خطرناک و توصیه مؤکد منابع درمانی بر حفظ سلامت شهروندان به زمان دیگری موکول شد.
۱۷۰ هنرمند برجسته سینما، تأتر، موسیقی و هنرهای تجسمی میهمان رئیس جمهور بودند که ظهر همان روز فقط به دلیل آلودگی هوا لغو شد. قرار بود این جلسه در محوطه باز برگزار شود. همزمان، روایت منتقدان این است که دیدار هنرمندان و سینماگران با رییسی به دلیل عدم استقبال گسترده هنرمندان کنسل شد.
بنا به گزارش رسانه‌های منتقد دولت؛ دیدار و افطاری رییسی با هنرمندان که برای روز جمعه ۱۹ فرودین ماه تدارک دیده شده بود بدلیل عدم شرکت گسترده هنرمندان شاخص کشور در آخرین لحظه لغو شد!
این رسانه‌ها مدعی شده اند، در تماس‌های چندروزه دفتر رئیس جمهور و وزیر ارشاد با هنرمندان و سینماگران برجسته کشور و درخواست پلاک خوردو و شماره ملی جهت هماهنگی و دعوت تشریفاتی قریب به ۹۹درصد هنرمندان برجسته از شرکت در این مراسم به بهانه‌هایی مانند کرونا، بیماری، مسافرت از حضور عذر خواستند و دفتر رییس جمهور هم به علت عدم شرکت هیچ چهره شاخص هنری مراسم را لغو نمودند!
  • نویسنده :
  • منبع :