19 دی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که این رژیم باید راه‌هایی برای همزیستی با فلسطینیان از طریق دو تشکیلات پیدا کند.
«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که روابط خود با تشکیلات خودگردان فلسطین را در همه سطوح تقویت می‌کنیم و ما باید همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین را ادامه دهیم.
وی در ادامه سخنانش گفت: «ما باید راه‌هایی برای همزیستی با فلسطینیان از طریق دو تشکیلات به جای آن چیزی که راه حل دو دولت نامیده می‌شود، پیدا کنیم».
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به توافق هسته‌ای با ایران نیز اشاره کرد و مدعی شد: «توافق هسته‌ای پول‌های زیادی را در اختیار ایران قرار خواهد داد و ما معتقدیم که این موضوع تاثیر منفی برای سطح فعالیت‌های ما در منطقه خواهد گذاشت».
گانتز تاکید کرد که هر گونه توافق با ایران باید قدرتمند باشد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای تکراری خود را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکرار کرد.
رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است. بر اساس گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی بیش از 90 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه خود دارد.
از سوی دیگر، در حالی که ایران عضو پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی است و بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به طور مرتب از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید می‌کنند اما رژیم صهیونیستی تا کنون از پیوستن به این پیمان خودداری کرده و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهد.

  • نویسنده :
  • منبع :