19 دی: «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد و از جامعه بین‌المللی خواست به مسوولیت خود برای حفاظت از ملت بی دفاع فلسطین عمل کند.
به گزارش منابع رسمی پاکستان، محمد شهباز شریف روز شنبه در حساب کاربری رسمی خود در توییتر تهاجم اسرائیل علیه نمازگزاران فلسطینی و یورش به قدس شریف را به شدت محکوم کرد.
وی همگام با دیگر مسوولان پاکستانی، رهبران سیاسی و مذهبی این کشور اعلام کرد: مردم و دولت پاکستان در این لحظات دشوار در کنار ملت فلسطین هستند و با آنان ابراز همبستگی می‌کنند.
نخست وزیر پاکستان خطاب به جامعه بین المللی و نهادهای حقوق بشری به ویژه سازمان ملل نوشت: زمان آن فرا رسیده که جهان برای حفظ جان مردم بی دفاع فلسطین و اعمال منشور سازمان ملل به مسوولیت خود عمل کند.
مقامات پاکستانی از جمله وزارت امور خارجه این کشور نیز طی پیام و بیانیه‌هایی یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی و سرکوب فلسطینیان را محکوم کردند.
گفتنی است، یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و جنایات وحشیانه اشغالگران از چند روز پیش تشدید شده و تاکنون بالغ بر ۲۰ فلسطینی شهید و حدود ۱۶۰ نفر مجروح شده‌اند. سحرگاه دیروز اشغالگران صهیونیست بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.
این اقدام خشم گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت‌های اشغالگران را خواهند داد.

  • نویسنده :
  • منبع :