19 دی: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۸۲۹ نفر رسید.
به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۵۷ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۵۹ نفر رسید و تا کنون ۶ میلیون ۹۴۵ هزار و ۸۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.
یک هزار و ۳۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۵۰ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
تا امروز ۶۴ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۲۴۱ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۴۳۵ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۹۵۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۶۲۹ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۷۱ هزار و ۶۴۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
اکنون ۵۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :