19 دی: سارقین در قم به یک طلافروشی دستبرد زدند.
صبح امروز سارقین فرصت‌طلب با استفاده از غفلت فروشنده هنگام چیدن ویترین طلافروشی وارد مغازه شدند و اقدام به سرقت کردند.
سارقین طلافروشی در قم دو نفر بودند که با سلاح کمری وارد طلافروشی می‌شوند و در کمتر از ۳۰ دقیقه از طلافروشی خارج شده و بلافاصله با یک خودرو پژو متواری شدند.
این دو سارق با سلاح گرم وارد یک واحد طلافروشی در خیابان شهید بهشتی قم می‌شوند و پس از تهدید مالک طلافروشی اقدام به سرقت طلاهای موجود داخل ویترین مغازه کرده‌اند.
در این خصوص سرهنگ امیر مختاری با اشاره به حادثه سرقت از یک طلافروشی در یکی از خیابانهای قم، افزود: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز دو سارق فرصت طلب با استفاده از غفلت فروشنده هنگام چیدن ویترین طلافروشی وارد مغازه شده و با تهدید اقدام به سرقت طلاهای ویترین طلافروشی می‌کنند و در نهایت و با یک دستگاه خودرو سرقتی متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و تحقیقات اولیه جهت شناسایی سارقین و دستگیری آنها را آغاز می کنند.
وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی قم به صورت دائم به طلافروشی ها تذکرات، هشدارها و توصیه پلیسی را برای ایمنی مغازه خود و حفظ اموالشان ارائه می کند اما محل مذکور دارای تجهیزات ایمنی کاملی جهت پیشگیری از سرقت نبوده که باعث سهولت سرقت شده است.


  • نویسنده :
  • منبع :