19 دی: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی در بیستمین سفر استانی خود، چهارشنبه این هفته همراه با برخی اعضای دولت به قزوین سفر می‌کند.
«سیدصولت مرتضوی» در گفت‌وگو با ایرنا از سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به استان قزوین خبر داد و گفت که این سفر سومین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیستمین سفر وی در هشت ماه گذشته است.
معاون اجرایی رئیس جمهور درباره پیگیری مصوبات استانی دولت توضیح داد: در پی سفرهای استانی رئیس جمهور نشست‌هایی به‌منظور پیگیری اجرای مصوبات این سفرها با حضور مسئولان عالی استان‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها برگزار می‌شود تا روند اجرای مصوبات و طرح‌ها و موانع و مشکلات و راه‌حل آنها بررسی و در این خصوص تصمیم گیری شود.
مرتضوی که در حاشیه نشست امروز برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و بررسی مشکلات فراروی برخی طرح‌های استان زنجان با خبرنگار ایرنا گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: طرح‌هایی که در سطح استان زنجان به تصویب رسیده‌اند، از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردارند و عملیات اجرایی آنها با جدیت در حال انجام است و برای برخی طرح‌ها که به کُندی پیش می‌روند هم تدابیری اندیشیده و زمان‌بندی شد تا به موقع به مرحله بهره‌برداری برسد.
وی درباره منابع اعتبارات استانی توضیح داد: بخشی از اعتبارات از محل منابع عمومی، بخشی از منابع دستگاه‌های اجرایی که از محل فروش املاک است و بخشی نیز از منابع استانی تأمین شده و تخصیص می‌یابد اما آنچه از محل منابع عمومی بوده، توسط سازمان برنامه و بودجه در ۱۴۰۰ تخصیص داده شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پایان تصریح کرد این معاونت علاوه بر وظایف اصلی خود، برخی دستورات ویژه رئیس جمهور و کارهای برزمین‌مانده را نیز حسب ضرورت پیگیری می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :