19 دی: معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ادامه برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج، یک مزرعه ی کشت خشخاش کشف و امحاء شد.
"اسماعیل مسعودی کِوِشک" ضمن اعلام این خبر، افزود: با ارائه گزارشی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعاتی آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.
وی اظهارکرد: دستورات قضایی مقتضی به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و فرماندهی یگان امداد ابلاغ و با انجام هماهنگی های لازم، مزرعه خشخاش در اکبر آباد یاسوج کشف شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این مزرعه بیش از ۵۰۰  بوته خشخاش کشت شده بود و با حضور مقتدرانه ی پرسنل خدوم ناجا و یگان امداد شهرستان امحاء و معدوم سازی انجام، و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر، و جهت برخورد قانونی، پرونده ی قضایی تشکیل شد.
مسعودی کِوِشک ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پرسنل یگان امداد شهرستان تصریح کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، وی درپایان بیان کرد: از شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد محترم تقاضا داریم تا درصورت مشاهده ی چنین مواردی موضوع را جهت برخورد قانونی از طریق خط ارتباطی "سامد ک.ب" با شماره۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳  گزارشات و مطالب خود را، به منظور بررسی، از طریق پیام رسان های مطرح بصورت محرمانه به دادستان عمومی و انقلاب ارسال، و یا به نیروی انتظامی اعلام نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :