19 دی: نماینده مردم همدان و فامنین و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جاری از سوی مجلس برای رفع آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته و در اختیار دولت قرار گرفته است.
«حمیدرضا حاجی بابایی» روز پنج‌شنبه در جمع مسوولان و تشکل‌های کارگری استان همدان که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، اظهار داشت: این میزان اعتبار برای بخش‌های مختلف سازمان های اجتماعی، مناطق حاد بحرانی و محلات، کاهش طلاق و اعتیاد، توانمندسازی و حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، آسیب اجتماعی دانش آموزی و دانشجویی، ستاد دیه و بیماران صعب العلاج در نظر گرفته شده که به صورت عادلانه در سطح استان ها توزیع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار میلیارد تومان نیز برای حمایت از بیماران صعب العلاج در نظر گرفته شده است که این اعتبار بر اساس توانمندی مالی افراد از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی مربوطه را تامین و پرداخت می‌کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین از افزایش حقوق ۴۰۰ هزار سرباز وظیفه در بودجه امسال خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در بودجه پیش بینی و سقف حقوق سربازان نیز چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
حاجی بابایی اظهار داشت: در بودجه امسال کل کشور ۳۳۶ هزار میلیارد تومان نیز برای کمک به مردم در قالب پرداخت یارانه های اختصاص داده شده است.


  • نویسنده :
  • منبع :