19 دی: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تقدیر از پیام امروز مقام معظم رهبری اسلامی برای مردم فلسطین ودفاع ایشان از مقاومت مشروع و پایداری ملت فلسطین گفت: مواضع حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در قبال فلسطین، انگیزه‌ و الگویی بسیار ارزشمند برای همه مسلمانان جهان است.
به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، سردار زیاد النخاله با تقدیر از پیام مقام معظم رهبری برای مردم فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس و دفاع ایشان از مقاومت مشروع و پایداری ملت فلسطین، گفت: مواضع حضرت آیت الله خامنه ای از سوی ملت و مبارزان فلسطینی بسیار مورد توجه و احترام قرار گرفته است.
وی افزود: این مواضع الگویی ارزشمند برای همه مسلمانان جهان در بحث حمایت و دفاع از مردم فلسطین به شمار می رود.
مقام معظم رهبری امروز با بیان اینکه حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس در همه‌جای کشور با انگیزه و به معنی واقعی کلمه حماسه بود، تصریح کردند: این حرکت مردم عظیم و با برکت بود و کسانی که در فلسطین با جسم و جان خود از قدس دفاع می‌کنند، با این حرکت مردمی دلگرم می‌شوند و نیرو می‌گیرند.
مقام معظم رهبری تأکید کردند: کل فلسطین به صحنه مقاومت تبدیل شده و مردم فلسطین بر ادامه جهاد وحدت نظر یافته‌اند. این پدیده‌های مهم به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است و دست سازمان‌های مجاهد را باز می‌گذارد تا هر زمان لازم دانستند وارد عمل شوند.
بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس با برشمردن نشانه‌های بسیار امیدبخش از پیشِ رو بودن آینده‌ای متفاوت به نفع مردم فلسطین از جمله گسترش میدانِ مقاومت به کل فلسطین و در مقابل، ضعیف شدن رژیم اشغالگر و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، حوادث سال‌های اخیر فلسطین را به معنای ابطال همه طرح‌های سازش با رژیم صهیونیستی دانستند و ضمن یادآوری برکات بی‌بدیل پدیده مقاومت در منطقه غرب آسیا، تأکید کردند: تنها با نیروی مقاومت می‌توان مسائل دنیای اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین را حل کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :