19 دی: سرپرست پلیس راه راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیرهای چالوس و آزاد راه تهران شمال و هراز خبر داد.
سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفت و گویی خبری با اشاره به این مطلب افزود: هم اکنون ترافیک در مسیرهای شمالی کشور سنگین است و همچنین در مسیر فیروزکوه پرحجم است؛ به دلیل بارندگی در برخی مسیرهای کشور تردد به کندی صورت می‌گیرد اما تردد در مابقی مسیرهای مواصلاتی کشور عادی و روان است.
وی درباره آخرین تمهیدات ترافیکی تعطیلات عید فطر افزود: به دلیل افزایش بار ترافیکی از خروجی‌های تهران به سمت استان‌های شمالی، از ساعت ۱۶ یکشنبه در آزاد راه تهران - شمال و محور چالوس، تردد خودروها از جنوب به شمال یکطرفه شد تا هر چه سریع‌تر بار ترافیکی تخلیه شود.
سرپرست پلیس راهور ناجا ادامه داد: در آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار و منجیل به صورت مقطعی، ترافیک سنگین است و سایر مسیرهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور پرحجم و روان است.
وی افزود: بارش شدید باران در مسیرهای شمالی و همچنین مه غلیظ و کاهش دید افقی، باعث کندی تردد رانندگان وسایل نقلیه شده، به افرادی که هنوز سفر خود را به سمت استان‌های شمالی آغاز نکرده‌اند، توصیه می‌کنیم سفر خود را به روز آینده موکول کنند.
سرپرست پلیس راه راهور ناجا همچنین از هموطنان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت مسیرهای کشور به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی از رانندگان می خواهیم با سرعت مطمئن در مسیرها حرکت کنند و همچنین رعایت فاصله طولی، توجه کامل به جلو و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی از دیگر موارد مهم و ضروری است.

  • نویسنده :
  • منبع :