19 دی: رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که فراخوان های اعتراضی در کشور با شکست مواجه شده و شرایط در سراسر کشور عادی است.
نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در توییتی از «فعالیت شبانه روزی تولیدکنندگان اصلی ماکارونی و رفع کمبودهای موجود»، خبر داد.

نورنیوز نوشت:

اختصاصی؛ همزمان با فعالیت شبانه روزی تولیدکنندگان اصلی ماکارونی و رفع کمبودهای موجود،تلاش ضدانقلاب برای موج سواری بر موضوع افزایش قیمت آرد صنعتی و تحریک افکار عمومی با انتشار فراخوان های اعتراضی با شکست مواجه شده و شرایط در سراسر کشور عادی است.

برخی کانال‌های خبری مجعول و حساب‌های توییتری ضدانقلاب طی چند روز گذشته با سوء استفاده از موضوع افزایش قیمت آرد صنف و صنعت، اقدام به انتشار فراخوان‌های اعتراضی نموده‌اند.
اخبار رسیده به «نورنیوز» حاکی است با وجود تلاش مضاعف این کانال‌ها و جعل تصاویر قدیمی برای موفق نشان دادن فراخوان‌ها، تلاش ضدانقلاب برای موج‌سواری و تحریک افکار عمومی حاصلی نداشته و شرایط در نقاط مختلف کشور کاملا عادی است.
گزارش‌های دریافتی حاکی است با فعالیت شبانه‌روزی تولیدکنندگان اصلی ماکارونی و سرازیر شدن محصولات تولیدی به فروشگاه‌ها در سراسر کشور، کمبودهای ایجاد شده طی روزهای گذشته نیز مرتفع شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :