19 دی: نماینده مردم سلماس در مجلس به نتیجه رسیدن مذاکرات نهایی برجام، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در بازار و حمایت از تولید کنندگان، کشاورزان، دامداران، باغداران و اقشار ضعیف را به عنوان سه انتظار مردم از رئیس جمهور معرفی کرد.
یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستورخطاب به رئیس جمهور گفت: ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جنابعالی و دولت انقلابی، بابت حضور میدانی و عملیاتی در استان‌های محروم و مرزی کشور، کنترل و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، هماهنگی بین سران سه قوا در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.
نماینده مردم سلماس در مجلس ضمن تشکر از نمایندگان مجلس باب تصویب طرح شفافیت قوای سه گانه گفت: این طرح موجب شفافیت آراء قوای سه گانه و اطلاع رسانی به موقع به ملت ایران می‌شود.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره انتظار مردم از دولت سیزدهم گفت: اولین انتظار به نتیجه رسیدن مذاکرات نهایی برجام است. با وجود همه شیطنت‌های طرف‌های اروپایی و آمریکایی و اجرای قانون راهبردی مجلس این مهم ضرورت دارد. دومین انتظار کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در بازار به ویژه اقلام اساسی مردم و شفافیت علت گرانی‌ها برای ملت ایران از طریق شخص رئیس جمهور است. سومین انتظار هم حمایت از تولید کنندگان، کشاورزان، دامداران و باغداران و اقشار ضعیف ملت در تامین کالاهای اساسی مردم.
نماینده مردم سلماس در مجلس یازدهم در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش به تکمیل فاضلاب شهری سلماس و تازهشهر، ابلاغ مجوز ملاقات‌های کمیته امنیت سلماس - بانه - ترکیه، و واگذاری اعتبار برای سد زولا و سد دیریک و سد شهدای تازهشهر و تکمیل سازه سیلاب بند را خواستار شد.
  • نویسنده :
  • منبع :