19 دی: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۱۷ تن شکر احتکار شده در شهرستان صحنه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه از وجود دو انبار محل احتکار کالاهای اساسی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به شناسایی انبارهای محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۱۷ تن شکر احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسد.
سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
کشف ۴ و نیم تن اقلام اساسی احتکار شده در ثلاث باباجانی
فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم اقلام اساسی احتکار شده شامل روغن مایع و جامد، برنج و شکر به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فضل اله پرنو اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر وجود ۲ انبار احتکار کالاهای اساسی در یکی از روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبارهای مورد نظر و هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
سرهنگ پرنو افزود: در این بازرسی سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع روغن مایع و جامد، ۴۵۰ کیلوگرم برنج خارجی و ۳۵۰ کیلوگرم شکر احتکاری کشف شد.
رئیس پلیس ثلاث باباجانی با بیان اینکه ارزش محموله احتکار شده به پنج میلیارد ریال می رسد، از دستگیری دو نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
کشف هشت تن مواد غذایی فاسد در کنگاور
 فرمانده انتظامی کنگاور از کشف هشت تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.
سرهنگ عنایت فلاحی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته هشت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد شامل برنج، ماکارونی، نوشابه، دلستر و ... کشف شد.
سرهنگ فلاحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

  • نویسنده :
  • منبع :