19 دی: نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روند پرداخت یارانه‌ها منطقی نبوده و متاسفانه بخشی از اقشاری که باید یارانه دریافت می‌کردند به آنها پرداخت نشده است.
حسن همتی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: طبق توافق میان مجلس و دولت قرار بود قبل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی زیرساخت‌های اجرایی آن فراهم شود، اما متاسفانه شاهد هستیم که اول این برنامه اجرایی شد و مشکلاتی را برای مردم به ویژه قشر متوسط و محروم جامعه پدید آورده است. در عین حال که اصلاح نظام یارانه‌ها طرح خوبی است. اجرای آن نیز باید شیوه مناسبی داشته باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: روند پرداخت یارانه‌ها هم اکنون منطقی نیست. تعدادی از مدیران و نمایندگان مجلس یارانه را دریافت کردند اما بخشی از بازنشستگان و اقشار ضعیف هنوز یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند. سامانه پیش بینی شده برای اعتراض و ثبت نام نیز بسیار محدود است.
نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعلام اسامی ابربدهکاران دردی از مردم دوا نمی‌کند. چطور مردم برای دریافت وام ازدواج یا معیشتی باید چندین ماه رفت و آمد کنند اما به اقشاری خاص هزاران میلیارد تومان به یکباره داده می‌شود. باید این افراد محاکمه شوند.
وی در ادامه تاکید کرد: شهرستان شاهین دژ و تکاب فاقد پزشک متخصص است. انتظار می‌رود اقدامی عاجل در این زمینه صورت گیرد. مهمترین و حساس‌ترین مسئله کشور بحث معیشت و تورم است اما در اولویت بررسی طرح‌های مجلس این موضوع دیده نمی‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :