19 دی: در آخرین جزییات اعلام شده از واقعه گروگانگیری در سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام، اختلاف شخصی انگیزه اصلی گروگانگیر اعلام شده است.
سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام روز چهارشنبه در گفت و گوی خبری در تشریح واقعه گروگانگیری در شهر ایلام اظهار داشت: ساعت ۹:۲۵ دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود شخصی مسلح به سازمان اموال تملیکی ایلام یگان های ویژه به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور در محل مشخص شد فرد مسلح از کارکنان این سازمان بوده و به دلیل اختلاف شخصی با مدیران این مجموعه اقدام به تیراندازی به سوی تعدادی از کارمندان می کند.
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: پس از حضور تیم های تخصصی و رهایی گروگان در محل، گروگانگیر عرصه را بر خود تنگ دیده و اقدام به خودکشی کرد.


سردار القاصی مهر تاکید کرد: در این واقعه سه نفر توسط فرد گروگانگیر کشته و هفت نفر زخمی شدند و مصدومان بلافاصله به مراکز درمانی برای مدوا اعزام شدند.
فرمانده انتظامی ایلام گفت: سه نفر از افرادی که توسط گروگانگیر در اتاقی حبس شده بودند نیز سالم توسط تیم رهایی آزاد شدند.

عیادت استاندار ایلام از مجروحان حادثه گروگانگیری

همچنین در پی وقوع حادثه گروگانگیری امروز ایلام که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن هفت نفر دیگر شد، استاندار ایلام از مجروحان عیادت کرد.

حسن بهرام نیا در پی وقوع این گروگانگیری، از مجروحان این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام عیادت کرد.
وی ضمن ابراز تأسف از این حادثه و ابراز همدردی با خانواده های متوفی برای افراد مجروح آرزوی صحت و سلامتی کرد.
کشته شدگان این حادثه، شیوا محمدی، ناهید روشنی، میلاد فتاحی و سعید رستمی است.
  • نویسنده :
  • منبع :