19 دی: رییس جمهور تاکید کرد که مدیران استانی آذربایجان غربی باید خود را مسئول پیگیری مصوبات سفر استانی و اجرای آنها بدانند.
آیت الله سید ابراهیم رییسی، در فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران با ادای احترام به ۱۲ هزار شهید و بیش از ۱۹ هزار ایثارگر و خانواده شهدا و ایثارگران با بیان اینکه آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت ایران است، افزود: ترک، کُرد، شیعه و سنی در این استان به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند. آذربایجان غربی استانی دارای افتخارات بسیاری از جمله حضور در دفاع مقدس و مرزبانی مثال‌زدنی مردم استان است. 
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیت‌های بسیاری از جمله کشاورزی، معادن، مراکز علمی و دانشگاهی فعال و نیروی انسانی کارآمد و تحصیل کرده است، افزود:  کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های استان اولویت بندی و شناخته شده و در جلسات کارشناسی در تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 
رییسی بااشاره به اینکه مسائل زیادی در استان وجود دارد که ضروری است پیگیری و رفع شود، اظهار کرد: اعضای هیات دولت در بخش های مختلف استان حضور خواهند یافت و در نشست پایانی اداری استان مصوبات سفر اعلام خواهد شد لذا مدیران استانی باید خود را مسئول پیگیری مصوبات و اجرای آنها بدانند. 
وی در پایان با عذرخواهی از عدم حضور خود در اجتماعات مردمی طی این سفر، افزود: از مردم آذربایجان غربی از اینکه نمی‌توانم در جای جای استان و شهر های مختلف و اجتماعات مردمی حضور داشته باشم عذرخواهی می کنم، امیدوارم در سفرهای عادی با رفع شرایط کرونایی در اجتماع عظیم مردم این استان حضور یابم. 

  • نویسنده :
  • منبع :