19 دی: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان مراحل نهایی خود را طی می‌کند، گفت: معلمان از بهبود وضعیت معیشت خود در قبال این طرح نگرانی نداشته باشند.
یوسف نوری روز جمعه در دیدار با فرهنگیان مهاباد به عنوان نماینده عالی رییس جمهور و هیات دولت در این شهرستان افزود: جلسات متعددی بین ۶ وزیر کابینه دولت طی روزهای گذشته برگزار و برای هفته آینده در جریان است و تلاش می‌کنیم در مهلت قانونی ابلاغ آن را در پرداختی معلمان و فرهنگیان لحاظ کنیم.
وی با بیان اینکه با اجرای طرح رتبه بندی پرداختی معلمان از تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود، ادامه داد: اجرای طرح رتبه بندی که به دغدغه اصلی فرهنگیان تبدیل شده طی ماه آینده به مرحله اجرایی خواهد رسید.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات حوزه آموزشی اظهار کرد: مدارس کانکسی برای دانش آموزان کم توجیه دارد ولی برای مدارس و تعدد دانش آموز قابل قبول نیست و باید برای جمع آوری آن اقدام کرد.
نوری در ادامه با بیان اینکه پتانسیل گردشگری مهاباد در سطح کشور بی نظیر است، گفت: هیچ کجای ایران طبیعت و جلوه های ویژه ای به مانند این شهرستان وجود ندارد که برای اجرای طرح‌های گردشگری بسیار مناسب است.
وی اضافه کرد: طرح توجیهی و فنی توسط کارشناسان برای سرمایه گذاری نوشته شود حتما از طرف دولت اعتبار لازم برای اجرایی کردن آن اختصاص خواهد یافت.
نوری با اشاره به اینکه عدالت، مردم سالاری و شفافیت جز شعارهای دولت مردمی آیت الله رییسی است، افزود: اعتبار صرفه جویی شده از اجرای طرح اصلاح اقتصادی صرف هزینه‌های عمرانی و خدماتی و زیرساخت های توسعه ای خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :