19 دی: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب سعی در ایجاد تفرقه و ایجاد ناآرامی در استان را داشتند که حضور رئیس‌جمهور در استان آذربایجان‌غربی خنثی کننده این توطئه‌ها و تحریکات آنان بود.
محمد علیپور در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به سفر رئیس‌ جمهور به استان آذربایجان غربی گفت: رئیس جمهور به مناطق مرزی و شهرهای کردنشین نیز سفر کرد و در مواردی که خود نتوانست به شهرها و شهرستان‌ها سفر کند نماینده ویژه رئیس‌جمهور در جمع مردم این مناطق حضور یافت و صحبت‌های مردم را از نزدیک شنید.
نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان انقلاب سعی در ایجاد تفرقه و ایجاد ناآرامی در استان را داشتند که حضور رئیس‌جمهور در استان آذربایجان‌غربی خنثی کننده این توطئه‌ها و تحریکات آنان بود.
علیپور اظهار داشت: برخلاف فضاسازی رسانه‌ای دشمن، مردم به هنگام حضور رئیس جمهور و یا نماینده ویژه وی در شهرستان‌های مختلف تجمع اعتراضی نداشتند بلکه به گرمی به استقبال می‌آمدند و نکات و مسائل و مشکلات خود را مطرح می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی ما شاهد بیش از ۱۵۰ مصوبه هیات دولت درباره مسائل مختلف استان بودیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی به جای کلنگ زدن طرح جدید تکمیل طرح های نیمه کاره در دستور کار قرار گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :