19 دی: اینستاگرام صفحه سازمان بهزیستی کشور را با نقض علنی آزادی بیان در پی درج خبر دیدار هیئت لبنانی با رئیس سازمان بهزیستی کشور مسدود کرد.
به گزارش روز شنبه از سازمان بهزیستی کشور، اینستاگرام صفحه سازمان بهزیستی کشور را با نقض علنی آزادی بیان در پی درج خبر دیدار هیئت لبنانی با رئیس سازمان بهزیستی کشور مسدود کرد که بدون شک اقدامی بر خلاف اعلامیه و میثاقین حقوق بشر و مغایر احترام به استقلال کشورها از منظر حقوق بین‌الملل است.
سازمان بهزیستی کشور پس از مسدود شدن این صفحه اقدام به ساخت اکانت جدید در اینستاگرام به آدرس (https://instagram.com/behzistikeshvar) کرده است.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر عبدالله احمد مدیرکل رفاه اجتماعی وزارت امور اجتماعی لبنان و مهندس محمد الحاج مسئول امنیت اجتماعی حزب الله لبنان در ادامه سفر خود به ایران با رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفت و گو کردند.
معرفی کارشناسانی از دو کشور برای ارتباط مستمر و برخط برای گسترش همکاری‌ها، بررسی توریسم سلامت و بیمارستان و مرکز توانبخشی و توانپزشکی تحت حاد مشترک، شهربازی افراد دارای معلولیت، کار ویژه‌ای برای همکاری‌های مشترک ویژه در لبنان در قالب سایت مداخله در بحران و آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله پیشنهادات مطرح شده برای همکاری در این جلسه بود.

  • نویسنده :
  • منبع :