19 دی: فرمانده مرزبانی فراجا از کشف هشت محفظه پلاستیکی موسوم به مشک ماری که حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق بود، در مرزهای آبی هرمزگان خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی در این‌باره گفت:‌ مرزبانان استان هرمزگان مستقر در مرزهای آبی سیریک در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه‌های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران دو شناور متعلق به آنان توقیف، پنج نفر دستگیر و هشت عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری که حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل بود، کشف و ضبط شد.
بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده را ۱۱۳ میلیارد ریال و ۷۶۵ میلیون ریال برآورد کردند، اظهارکرد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میناب تحویل داده شد.

  • نویسنده :
  • منبع :