19 دی: رییس مرکز ارتباطات وزارت کشور اعلام کرد: وزیر کشور برای سفر به آبادان و بررسی ابعاد ریزش ساختمان مترپل آبادان منتاظر مساعد شدن هواست.
افشار دارابی دوشنبه شب در پاسخ به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از اینکه وزیر کشور از حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان مطلع شد دستورات لازم را به ستاد بحران وزارت کشور و استاندار خوزستان ابلاغ کرد.
وی گفت: وحیدی در ادامه تصمیم گرفت شخصا به آبادان سفر کند تا از نزدیک روند امداد و نجات را پیگیری نماید اما برج مراقبت فرودگاههای کشور اعلام کرد به دلیل وقوع پدیده گرد و خاک  امکان پرواز به آبادان تا این لحظه میسر نشده است.
مشاور وزیر کشور اظهار داشت به محض اینکه امکان پرواز میسر شود وزیر کشور به آبادان سفر خواهد کرد در عین حال به صورت تلفنی و ویدیو کنفرانس با استاندار و مسئولان مربوطه در ارتباط هست و دستورات لازم را نیز صادر کرده است.
رییس مرکز ارتباطات وزارت کشور تاکید کرد: از لحظه وقوع این حادثه وزیر کشور به استاندار اعلام نمود که تمامی امکانات استان را برای امداد و نجات مصدومان و گرفتار شدگان در این حادثه را به کار گیرد و چنانچه کمبود امکاناتی وجود داشته باشد وزارت کشور آن را از استانهای دیگر تامین می کند.
دارابی اضافه کرد: لحظه به لحظه مسائل مربوط به حادثه متروپل آبادان از طریق وزیر کشور رصد می شود و دستورات لازم نیز توسط وی ابلاغ می شود.
رییس مرکز ارتباطات وزارت کشور اضافه کرد: یک تیم به دستور وزیر کشور از سه ساعت پیش به فرودگاه آمده تا به آبادان سفر کند ولی به دلیل شرایط بد جوی آبادان این تیم نیز نتوانسته است به آبادان سفر کند
ساختمان ۱۱ طبقه تجاری تفریحی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دچار ریزش شد که تا کنون هفت کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.

  • نویسنده :
  • منبع :