19 دی: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود از کشف پیکر چوپان ۷۵ ساله پس از ساعت‌ها جست‌وجو در جنگل ابر خبر داد.
علی عامریان سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان اینکه امروز گزارشی مبنی بر گم‌شدن یکی از اهالی روستای ابر به هلال احمر اعلام شد، افزود: این فرد چوپانی ۷۵ ساله بود که حدود پنج روز پیش به منظور چرای گوسفندان در منطقه ابر مستقر شده بود.
وی ادامه داد: از آنجایی که خانواده مرحوم فکر می‌کردند وی مانند همیشه مشغول انجام کار است، گم شدنش را دیر گزارش دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود با اشاره با اعزام ۲ گروه ۹ نفره از امدادگران به محل مورد نظر، ابراز کرد: نیروهای امدادی شهرستان شاهرود که به عنوان پشتیبان برای یافتن دختر گمشده به کالپوش میامی فرستاده شده بودند، پس از دریافت گزارش به شاهرود بازگشتند و پس از حدود سه ساعت جست‌وجو پیکر بی جان این مرد را در جنگل یافتند.
عامریان با بیان اینکه گروه‌های امدادی از ۲ سمت منطقه قطری و همچنین دالان بلوط جنگل ابر جستجو را آغاز کردند، اضافه کرد: منطقه مفقود شدن این مرد «حمام دره» اعلام شده بود اما پیکرش با کمی فاصله در سرخ چشمه پیدا شد. هنوز زمان و علت فوت وی مشخص نشده است.
خبر مفقودی دختر هفت ساله در جنگل‌های دشت شاد کالپوش شهرستان میامی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه سی ام اردیبهشت ۱۴۰۱ به واحد عملیات هلال احمر اعلام شد و عملیات جست و جو برای یافتن «زهرا عرب‌اسدی» دختر هفت‌ساله گمشده در دشت شاد کالپوش شهرستان میامی با حضور نیروهای امدادی، مردم محلی، پهپاد و سگ های زنده یاب در چهارمین روز هم ادامه داشت.

  • نویسنده :
  • منبع :