19 دی: دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به سطح روابط کشورمان با عمان و سفر اخیر رییس جمهور به این کشور، از راه اندازی خط پروازی بندرعباس به پایتخت عمان مسقط از سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده هر هفته در این مسیر پرواز خواهیم داشت.
عبدالله سهرابی در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار داشت: برقراری خطوط پروازی از مبدا بندرعباس به مقاصد مختلف از جمله همسایگان جنوبی خلیج فارس و دریای عمان گامی در جهت توسعه روابط و گسترش ارتباطات با همسایگان است.
وی افزود: با توجه به سطح روابط با کشور عمان و سفر اخیر آیت الله رییسی به این کشور و افزایش سطح تعاملات با این کشور اسلامی دوست و همسایه و با پیگیری انجام شده خط پروازی از مبدا بندرعباس به پایتخت عمان(مسقط) و مسیر بالعکس از سه شنبه هفته آینده راه اندازی می شود.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: از دیگر اقدامات انجام شده نیز در راستای توسعه روابط با کشورهای همسایه و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می‌توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر(دوحه) اشاره کرد که گام مهمی است و این پرواز نیز هر هفته روزهای چهارشنبه انجام می‌شود.
لازم به ذکر است، در این جلسه در خصوص مباحث مختلف در راستای توسعه استانی و منطقه‌ای هرمزگان و همچنین برنامه‌ ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد.

  • نویسنده :
  • منبع :