19 دی: دادستان مرکز گلستان از صدور کیفرخواست برای متهمین پرونده تبرکشی در روستای قرن آباد گرگان خبر داد.
محمود اسپانلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از طی طولِ درمان یکساله ی مصدوم ِ درگیری حمله با تبر اراذل و اوباش در یکی از روستاهای گرگان، امروز کیفرخواست صادر شد، افزود: متهمان این پرونده چهار نفر هستند که برای تمامی آنها کیفرخواست صادر شده است.
وی با بیان اینکه برای متهم ردیف اول این پرونده تقاضای اشد مجازات شده است، افزود: این کیفرخواست به اتهام شروع به قتل عمدی از طریق جرح عمدی با ضربه تبر به سر، اخلال در نظم، قدرتنمایی با تبر و مزاحمت برای بانوان صادر شده است.
دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه برای سه متهم دیگر این پرونده هم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت برای بانوان و مشارکت در ضرب و جرح عمدی کیفرخواست صادر شده است، خاطرنشان کرد: علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست متهمان این پرونده نیز این بود که یکی از مصدومان این حادثه ی دلخراش به علت شدت جراحات وارده با نظر پزشکی قانونی یک سال طول درمان داشت و تا زمانی که این دوره درمان طی نمی شد، امکان صدور کیفرخواست نبود.
اسپانلو ادامه داد: با پایان طول درمان و اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی درباره میزان جراحت، بلافاصله کیفرخواست در دادسرای گرگان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری 2 ارسال شد.
بنابراین گزارش، اواخر اردیبهشت پارسال انتشار فراگیر ویدیو دلخراشی از حمله تعدادی اراذل و اوباش به اعضای یک خانواده در حوالی روستای قرن آباد گرگان، احساسات عمومی را جریحه دار کرد که متهمان این حادثه همان زمان بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :