19 دی: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

مراسم معارفه امیر‌علی عموزاده مدیرکل جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین تودیع سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل سابق این مجموعه امروز در تالار شهید آوینی با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین استانی و جمعی از هنرمندان قمی برگزار شد.
در این مراسم سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در این ۶۳ ماهی که به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم فعالیت می‌کردم لطف مراجع تقلید شامل حال بند بود و این عزیزان همواره مشاوره‌های موثری را در موضوعات مختلف به بنده ارائه می‌دادند.
وی افزود: خدمت در جوار حضرت معصومه(س) لذتی وصف نشدنی داشت که در این مدت از حیاتم تجربه کردم، خدا را شاکرم که مدیر بعدی این اداره مدیری کوشا، انقلابی و خدا شناس است که قطعا با حضور وی در این مسیر اتفاقات خوب و شایستی در فرهنگ و هنر استان قم رقم خواهد خورد.
وی ادامه داد: کمک‌ها و راهنمایی‌هایی که مدیر حوزه‌های علمیه آیت‌الله اعرافی، ریاست جامعه مدرسین آیت الله بوشهری، و نماینده ولی فقیه در استان قم آیت الله سعیدی، بر من داشتند قابل تقدیر است و باعث شد با لطف این عزیزان در دوران خدمت اقدامات موثری را انجام دهم.
حسینی کاشانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: بنده در این مجموعه همیشه حمایت همکارانم در بخش‌های مختلف را داشتم و همیشه مانند یک برادر حامی بنده در امر ریاست بودند و اگر در گذشته باعث ناراحتی همکارانم شدم، از همه این عزیزان طلب بخشش و حلالیت می‌کنم.
 وی عنوان کرد: از تمامی جهادگران عرصه فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه استان قم، به ویژه اساتید بزرگان این عرصه تشکر می‌کنم و از اینکه نتوانستم یک سری اقداماتی را در راستای نظرات این عزیزان انجام دهم عذر می‌خواهم.
حسینی کاشانی در پایان گفت: از همه کسانی‌که بنده را در این ۶۳ ماه خدمت یاری و همراهی کردند تشکر می‌کنم امیدوارم در پست جدید خود بتوانم برای مردم کشورم اقدامات خوبی را انجام دهم.
لازم به ذکر است، سید موسی حسینی کاشانی به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است از این پس در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت شود.
از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عموزاده مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم می‌توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه های استان سمنان، مدیرکل سازمان ملی جوانان استان سمنان و غیره اشاره کرد.
عموزاده، تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم و سمنان در رشته های روانشناسی و الهیات، محقق و پژوهشگر در حوزه فلسفه و عرفان برای کودکان و تدوین کتب متعدد در این زمینه را در کارنامه کاری و علمی خود دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :