19 دی: این روزها که مدام شاهد بالا رفتن قیمت‌ها هستیم، بالا رفتن قیمت بلیط کنسرت‌ها نیز امر دور از ذهنی یه نظر نمی‌رسد؛ چراکه افزایش قیمت‌ها می‌تواند افزایش اجاره سالن، دستمزد هنرمندان و ... را به همراه داشته باشد.
تا هفته گذشته هنوز سقف قیمت بلیط کنسرت‌ها زیر ۵۰۰ هزار تومان بود ولی از آنجا که با افزایش قیمت‌ها رو به رو هستیم، تعجبی هم ندارد که پس از یک هفته قیمت بلیط کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد! 
اما خب افزایش نجومی قیمت‌ بلیط کنسرت‌ها همچنان این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که عموم مردم چه زمان می‌توانند حضور در اجرای کنسرت‌ها را تجربه کنند؟ 
با این حال در روزهای پیشرو کنسرت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف موسیقی برگزار می‌شوند که با اطلاع از جزئیات آنها می‌توانید به تماشای اجرای مورد علاقه خود بنشینید. 
سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی
گروه ماکان هفتم خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، میثم ابراهیمی یکشنبه هشتم خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، مجید رضوی دوشنبه نهم خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، کسری زاهدی سه‌شنبه ۱۰ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، گرشا رضایی چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، مهدی جهانی پنجشنبه ۱۹ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، امید حاجیلی دوشنبه ۲۳ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ .
برج میلاد 
سهراب پاکزاد یکشنبه هشتم خرداد در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲، علیرضا طلیسچی دوشنبه ۹ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، بهنام بانی ۱۰ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، آرش و مسیح چهارشنبه ۱۱ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، اشوان پنجشنبه ۱۲ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، حمید هیراد سه‌شنبه ۱۷ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، محسن ابراهیم‌زاده چهارشنبه ۱۸ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، بهنام بانی پنجشنبه ۱۹ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، گروه ایوان یکشنبه ۲۲ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، آرون افشار سه‌شنبه ۲۴ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۲، امین بانی ۳۱ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ .
تالار وحدت 
گروه سینا ذکایی دوشنبه نهم خرداد ۲۱:۳۰، ارکستر سمفونیک تهران ۱۱ و ۱۲ خرداد ۲۱:۳۰، همنوازان حصار ۱۹ و ۲۰ خرداد ۲۱:۳۰، گروه نهال (ویژه بانوان) جمعه ۲۷ خرداد ساعت ۱۴.
اسپیناس پالاس 
علی یاسینی چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۸:۴۵ و ۲۲، فرزاد فرزین یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۸:۳۰ و ۲۲.

  • نویسنده :
  • منبع :