19 دی: کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) موافقت اولیه خود را با ممنوعیت به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین در نهادهایی که کابینه صهیونیستی تأمین مالی آن را در اراضی اشغالی برعهده دارد، اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) موافقت اولیه خود را با ۶۳ رأی مثبت و ۱۶ رأی منفی به پیش نویس قانونی که به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین در نهادهایی که کابینه رژیم صهیونیستی تأمین مالی آن‌ها را برعهده دارد ممنوع می کند از جمله دانشگاه‌ها را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز به این طرح رأی مثبت داده است.
این گزارش می‌افزاید، این طرح را حزب «لیکود» به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی به کنست ارائه کرده است.
برافراشته شدن پرچم فلسطین در دانشگاه تل‌آویو و بن گوریون در «بئر السبع» در جریان دو تظاهرات دانشجویی فلسطینی به مناسبت سالروز اشغال فلسطین، خشم محافل راست افراطی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت چهارشنبه گذشته گزارش داده بود که آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پس از دفاع دانشگاه بن گوریون از تصمیم خود مبنی بر برافراشتن پرچم‌های فلسطین در محوطه دانشگاه، درباره کاهش بودجه این دانشگاه بحث و بررسی کرده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :