19 دی: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به افزایش مصرف بنزین با توجه به تعطیلات نیمه خردادماه، گفت: شایعه جمع‌آوری کارت‌های سوخت جایگاه‌داران که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده، کذب است.
«علی اکبر نژادعلی» امروز (جمعه) در گفت‌وگو با ایرنا با تاکید بر اینکه تصمیمی در خصوص تغییر قیمت و نحوه توزیع بنزین در کشور گرفته نشده است، افزود: در روزهای اخیر شایعه جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌گیری با نرخ آزاد در فضای مجازی منتشر شده است.
وی ادامه داد: با توجه به ادامه روند فعلی توزیع بنزین در کشور، تغییری در نحوه سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌داران ایجاد نخواهد شد و شایعه جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌داران تکذیب می‌شود.
نژادعلی در خصوص شایعات افزایش قیمت بنزین نیز گفت: بنزنی گران نمی‌شود و تغییر قیمت این سوخت صحت ندارد.
وی با اشاره با افزایش مصرف سوخت در تعطیلات نیمه خردادماه و همچنین در سفرهای تابستانی، افزود: بنزین سهمیه‌ای به قیمت یک هزار و ۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز با قیمت ۳ هزار تومان در تمام جایگاه‌های سوخت عرضه می‌ش.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: همچنین هیچ تغییری در مورد نحوه سهمیه‌بندی و ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت اعلام نشده و رخ نداده است.
وی تاکید کرد: هر تصمیمی در خصوص قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در دولت گرفته می‌شود و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران مجری اجرای آن تصمیم خواهد شود.

  • نویسنده :
  • منبع :