19 دی: معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان اینکه آواربردای متروپل ادامه دارد، از تخریب سازه باقی مانده متروپل پس از پایان آواربرداری سخن گفت و افزود: مجوزهای تخریب متروپل صادر شده است.
سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از متروپل در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل، اظهار کرد: لازم است از تلاش های ارزنده مسؤولان کشوری و مدیران استان خوزستان در امداد و نجات و آواربرداری انجام شده، تشکر کنم.
وی افزود: حادثه متروپل حادثه تلخی بود که براساس گزارش‌ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رییس‌جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.
مرتضوی متذکر شد: فرماندهی عملیات آواربرداری و مدیریت کار با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفته  و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند.
وی اضافه کرد: مجوزهای لازم برای تخریب پیش‌بینی شده و قطعا کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آواربرداری، عزیزان برای تخریب بقیه  سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست، همه دستگاه‌ها پای کار هستند.
معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به سفر نوروز 1401 رییس‌جمهور به استان خوزستان یادآور شد: حسب دستور رییس‌جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهرهای آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدم تا با برنامه‌ریزی مدون، مشکلات شهرستانهای استان احصاء  و اعتبارات لازم پیش‌بینی شود تا قدری از مشکلات مردم شریف مرتفع شود.

  • نویسنده :
  • منبع :