19 دی: یک روزنامه صهیونیستی ضمن اذعان به شکست سیاست ترور شخصیت‌های ایرانی توسط اسرائیل اعلام کرد که ترورهای اسرائیل نتوانست جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را بگیرد.
«هاآرتص» در سرمقاله امروز خود تحت عنوان «ترورهای بی‌فایده» نوشت: پس از چندین ترور شخصیت‌های ایرانی، از جمله دانشمندان، مهندسان، پایه‌گذاران برنامه هسته‌ای ایران و کارشناسان ایرانی، بازنگری در میزان سود و زیان حاصل از این ترورها ضروری است.
در ادامه این گزارش آمده است: اگر هدف مهار برنامه هسته‌ای ایران باشد، می‌توان با قاطعیت گفت که برنامه هسته‌ای ایران متکی به یک متخصص یا مجموعه‌ای از متخصصان نیست.
این روزنامه اسرائیلی افزود: ایران با کمک زیرساخت‌های وسیع شامل دانشمندان، تکنسین‌ها، دانش اکتسابی یا مسروقه، سرمایه‌گذاری نامحدود و کمک کشورهای حامی مانند کره شمالی، پاکستان، چین و روسیه، موفق شده است برنامه‌ای پیچیده و پیشرفته را توسعه دهد.
هاآرتص افزود: کسانی که معتقدند ترور «موردی» دانشمندان، باعث این خواهد شد که ایران از برنامه هسته‌ای خود دست بردارد و یا اینکه تصور می‌کنند تهدید هسته‌ای ایران همچون بادکنک بادکرده‌ای است که می‎توان باد آن را با سنجاق یا بمب چسبان خالی کرد، به مردم اسرائیل دروغ می‌گویند.

  • نویسنده :
  • منبع :