سرمقاله روزنامه ۱۹ دی شماره ۳۴۴۰ مورخه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱ با عنوان «نفوذ انجمن حجتیه‌ای‌های جدید» به قلم مرتضی داستانی بدین شرح است:

پس از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام و واکنش مقام معظم رهبری به اخلال عده‌ای خاص در این مراسم، پستی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از عقبه و چارچوب فکری اخلالگران دارد و نشان می‌دهد که چرا سالیان سال است که علیرغم مخالفت رهبری آنها هیچ‌گاه نزد ملت و رهبری از عملکرد خود عذرخواهی نکرده‌اند. در این متن آمده است: به عنوان یک حامی تمام قد و استوار جمهوری اسلامی و مقلد رهبر عزیز انقلاب با به هم زدن سخنرانی حسن مصطفی موافقم. مخالفت شخصی رهبر عزیز موجب ایجاد تکلیف برای ما نیست. هر زمان حکم دادن... تمکین می‌کنیم.
این ادعا از این جهت جالب است که مقام معظم رهبری در تذکری که چند سال قبل و بعد از اخلال در سخنرانی‌ها، فرمودند: کسانی که راه می‌افتند و شعار می‌دهند اگر واقعاً حزب اللهی و مؤمن هستند بدانند که این کارها به ضرر کشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنایی به این حرف‌ها ندارند حسابشان جداست.
امروز برای همه کسانی که دل در گروی این نظام و انقلاب دارند به خوبی روشن است که حساب این جریان با توجه به سخنان رهبری نه تنها از انقلاب و نظام جداست بلکه در زمره کسانی هستند که دنبال ضربه زدن به کشور و نظام و انقلابند و دروغ می‌گویند که مقلد رهبری هستند. رهبری عمل آنها را خلاف شرع می‌دانند، آنها می‌گویند این نظر شخصی رهبری است.
البته سالهاست که دلسوزان انقلاب در رابطه با ظهور و بروز جریان فکری انجمن حجتیه‌ ای های جدید هشدار می‌دهند ولی متأسفانه کسانی که باید توجه کنند، بی‌توجه بودند و این بی‌توجهی باعث شده است که افراد این جریان در بسیاری از امور کشور نفوذ کنند.
امروز مهمترین خطر، نفوذ این افراد بی‌ریشه است که دنبال این هستند که این انقلاب را از ریشه بزنند.
  • نویسنده :
  • منبع :