19 دی: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از توزیع ۷۶ هزار قطعه جوجه یک روزه در سطح روستاهای استان در راستای توافق نامه سازمان بسیج سازندگی با وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
سرهنگ مهران طیران، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: توافق نامه‌ای میان سازمان بسیج سازندگی و وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر توزیع جوجه های یک روزه مازاد بین روستاها و مناطق مستعد پرورش این جوجه ها به امضا رسیده است.
وی عنوان کرد: در راستای این تفاهم نامه، روز گذشته، سازمان بسیج سازندگی استان البرز ۳۶ هزار قطعه جوجه یک روزه را از جهاد کشاورزی تحویل گرفته و در روستاهای شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و جاده چالوس توزیع کرده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: امروز نیز ۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه دریافت و میان روستاهای این استان توزیع می شود. در مجموع ۷۶ هزار قطعه جوجه یک روزه بین روستاها و مناطق مستعد پرورش جوجه توزیع می شود.
سرهنگ طیران در پایان مطرح کرد: سازمان بسیج سازندگی استان البرز آمادگی این را دارد که در صورت دریافت جوجه های یک روزه مازاد، باز هم نسبت به توزیع آن ها بین مناطق روستایی و مستعد اقدام کند.

  • نویسنده :
  • منبع :