19 دی: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در پیامی ضمن تسلیت ارتحال حجت الاسلام سید محمود دعائی، اعلام کرد: این عالم بزرگوار دعوت به دین و انقلاب را با مهربانی و عطوفت و اعتدال، سرلوحه خویش ساخته بود.
پیام تسلیت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعائی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال یار دیرین و وفادار امام خمینی(قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعائی(ره) را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت سرافراز ایران، روحانیت محترم و همه دوستان، همکاران و ارادتمندان وی، به ویژه خانواده محترم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌نماییم.
این عالم بزرگوار از نخستین مبارزان نهضت اسلامی و از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی و همراه نظام جمهوری اسلامی بود که همواره در انتشار پیام‌های حضرت امام خمینی(ره) در دوران مبارزه در قم و نجف، عاشقانه نقش‌آفرینی می‌کرد.
آن مرحوم همیشه در موضع یک عالم متواضع و شخصیت اخلاقی، ساده‌زیست و مردم‌دار و مسئولیت پذیر انجام وظیفه می‌کرد.
زندگی زاهدانه و عدم استفاده از حقوق و هرگونه مزایا و امکانات دولتی، از وی الگویی ممتاز، انقلابی، جهادی و همیشه در صحنه به یادگار گذاشته است.
او دعوت به دین و انقلاب را با مهربانی و عطوفت و اعتدال، سرلوحه خویش ساخته بود و طی شصت سال جهاد ومبارزه، لحظه‌ای از رسالت انقلابی خود به سستی نگرایید.
از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید، غفران و رحمت الهی و برای خانواده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت داریم.



  • نویسنده :
  • منبع :