19 دی: در پی وقوع حادثه دلخراش امروز صبح و خروج قطار مسافربری مشهد-یزد از ریل، «خواجه سعد رفیق» وزیر راه آهن پاکستان پیام تسلیت صادر کرد.
دفتر مطبوعاتی وزیر راه آهن پاکستان روز چهارشنبه در شهر لاهور با صدور پیام تسلیتی که یک نسخه آن در اختیار دفتر ایرنا در اسلام‌آباد قرار گرفت، اعلام کرد: خواجه سعد رفیق از جانب دولت و مردم پاکستان وقوع حادثه قطار در ایران و جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور را تسلیت گفت.
وزیر راه آهن پاکستان جان باختن تعدادی از مسافران قطار مشهد-یزد را به خانواده آنان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان، برای بهبودی سریع مصدومان این حادثه آرزوی سلامتی کرد.
سعد رفیق در پیام خود گفت که ما در این لحظات دشوار و ساعات اندوه در کنار برادران و خواهران ایرانی خود هستیم و از درگاه خداوند برای مرحومین رحمت و مغفرت را مسئلت می کنیم.
به گزارش ایرنا، قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه - ۱۸ خرداد - در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد؛ این حادثه بر اساس اعلام فرماندار طبس تاکنون 21 فوتی داشته و هلال احمر تعداد مصدومان را 47 نفر اعلام کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :