19 دی: وزیر دادگستری از تشکیل شعب ویژه‌ در سازمان تعزیرات حکومتی برای بررسی گرانفروشی‌ها خبر داد و گفت که این پرونده‌ها با اولویت و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.
«امین‌حسین رحیمی» در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت در خصوص روند رسیدگی به موضوع گرانی‌ها به خبرنگاران گفت: اصناف و مسئولان بازرسی پرونده‌های زیادی را به سازمان تعزیرات ارسال کرده‌اند.
وی با بیان این‌که شعب ویژه‌ای در سازمان تعزیرات برای بررسی این پرونده‌ها تشکیل شده و رسیدگی به این پرونده‌ها با اولویت و در اسرع وقت انجام می‌شود، ادامه داد: در ایام تعطیلات خرداد با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، رؤسای شعب تعزیرات در محل کارشان حاضر شدند و بیش از ۱۹ هزار پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر دادگستری با تأکید بر این‌که پرونده‌ مربوط به‌ گرانفروشی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی می‌شوند، در عین حال درباره علت طولانی شدن روند رسیدگی به برخی پرونده‌ها گفت که گزارش‌های ارجاعی تخلفات در این حوزه بسیار زیاد است.
رحیمی در پاسخ به سؤالی درباره حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان هم اظهار داشت: قوه قضاییه و دادستانی کل استان خوزستان با بررسی‌ موضوع پرونده‌ای در این خصوص تشکیل داده‌اند که در حال تحقیق از عاملان و مقصران حادثه هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :