19 دی: رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت است و مردم نیز همین خواسته را از مسوولان دارند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد در جمع خبرنگاران تاکید کرد: این استان ظرفیت‌های بکری در گردشگری، دامداری، طبیعت و نیروی انسانی کارآمد تحصیلکرده دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: نگاه به این ظرفیت‌ها علاوه بر رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری به توسعه و پیشرفت استان می‌انجامد.
رئیسی تصریح کرد: با کمک مردم و مسئولان مسئله فقر و محرومیت را ریشه‌کن می‌کنیم.
نهضت خدمت‌رسانی به مردم هدف اصلی سفرهای استانی هیات دولت است.
وی یادآور شد: برنامه‌ریزی شده تا طرح‌های آب‌رسانی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری تا پایان سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری شود که اعتباراتی برای این مهم در نظر گرفته شده است.
رئیسی با اشاره به دغدغه‌مندی مسوولان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مصوبات امروز شورای اداری استان به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود و مسئولان موظفند این طرح‌ها را به نتیجه روشن برسانند.
به گزارش ایرنا، رییس‌جمهور پس از ورود به شهرکرد با قشرهای مختلف مردم و نخبگان چهارمحال و بختیاری دیدار و در شورای اداری این استان  شرکت خواهد کرد.
از روز گذشته تعدادی از وزیران و معاونان آن‌ها به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار رییس‌جمهوردر شهرستان‌های 10 گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافتند و با مردم دیدار چهره به چهره داشتند.
در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود تا بتوان در این دولت شاهد تسریع در روند توسعه و پیشرفت این استان بود.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :