19 دی: بر اثر نشت گاز در یکی از محلات شهر مرزی نوسود، ۲ نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند جان باختند.
در این رابطه دکتر «هومن رفیعی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براثر این حادثه تاکنون هشت تن مصدوم و ۲ تن نیز جان خود را از دست دادند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توضیح داد: در پی وقوع این حادثه تاکنون هشت مصدوم از زیر آوار بیرون آورده شدند که یکی از آنان با بالگرد به بیمارستان آیت الله طالقانی شهر کرمانشاه اعزام شد و همچنین ۴ تن در بیمارستان قدس پاوه بستری و ۳ مصدوم دیگر در مرکز بهداشتی شهر نوسود به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.
به گفته وی متاسفانه تا این لحظه ۲ تن جان خود را از دست داده اند.
رفیعی اظهار کرد: ضمن اعلام آماده باش به همه نیروهای عملیاتی اورژانس در منطقه؛ چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولاس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود:  همچنین با دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شبکه‌های بهداشت و درمان منطقه و مراکز درمانی کرمانشاه جهت رسیدگی و انتقال مصدومین در آماده باش قرار گرفتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز از اعزام تیم‌های تخصصی این جمعیت به همراه بالگرد برای کمک به حادثه‌دیدگان انفجار منزل مسکونی در شهر مرزی نوسود شهرستان پاوه خبر داد.
دکتر «فرزین معتمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای نجات حادثه دیدگان، بالگرد این جمعیت به همراه یک تیم آنست (سگ های زنده یاب) و ۲ تیم تخصصی جستجو و نجات در آوار به محل اعزام شدند.
فرماندار شهرستان پاوه نیز گفت: بر اثر نشت گاز در یکی از محلات شهر مرزی نوسود ۲ نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند جان باختند.
«اردشیر رستمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز  یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به علت نشت گاز خانگی منجر شد، افزود: این حادثه موجب ایجاد صدای مهیبی در شهر شد و برق شهر نیز نوسود قطع گردید.
وی تصریح کرد: هشت نفر در ساختمان ساکن بوده که در کمتر از یک ساعت ۶ نفر را زیر آور بیرون آوردیم که متأسفانه ۲ نفر از آن‌ها فوت کرده و مابقی به بیمارستان منتقل شدند.
فرماندار پاوه افزود: تلاش عوامل مربوطه از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی گرفته تا شهرداری، اورژانس و هلال احمر و سایر دستگاه های مربوطه برای پیدا کردن دیگر افراد همچنان ادامه دارد و همه عوامل پای کار هستند.
رستمی گفت: عملیات آواربرداری به سرعت در حال انجام است و برای ایمنی در کار برق و گاز شهر نوسود قطع شده است.
به گفته وی در این حادثه به چند خوردو و خانه مجاور نیز خسارت هایی وارد شده است.





  • نویسنده :
  • منبع :