19 دی: وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با تاکید رئیس جمهور و با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار مصوبه نهایی ستاد تنظیم بازار به زودی ابلاغ می شود.
سیداحسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: قرار است در قالب این مصوبه جلوی افزایش قیمت کالاهای غیرمرتبط با ارز ترجیحی گرفته شده و از افزایش قیمت ها جلوگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا رهاشدگی در بازار نارضایتی مردم را فراهم آورد بلکه تلاش بر این است تا آرامش و اعتماد به بازار و فعالان اقتصادی برگردد.
وزیر اقتصاد و دارایی در مورد نان به عنوان کالای راهبردی گفت: با تشکیل ستاد خاص در برخورد با کم فروشی و گران فروشی آرد و نان سعی بر این است تا آرامش به این حوزه بازگردد.
خاندوزی ارزیابی از نقاط قوت و ضعف طرح آزمایشی هوشمندسازی یارانه آرد خبازی بیان کرد: از اردیبهشت ماه این طرح در حال اجرای آزمایشی است و هم اکنون در ۱۰ استان کشور مراحل اجرای آن شروع شده است.
وی تصریح کرد: با رفع نواقصات این طرح تلاش می کنیم تا با حداکثر کارآیی و حداقل مشکلات این طرح در همه استان ها اجرایی شود.
خاندوزی در مورد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نیز اظهار کرد: در حال فراهم کردن زیرساخت‌های این پروژه هستیم تا بعد از اجرای آزمایشی و کسب نتایج مناسب این پروژه نیز عملیاتی شود.

  • نویسنده :
  • منبع :