19 دی: شمار جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان سه طبقه نوسود به علت نشت گاز خانگی، با فوت یک نفر از مصدمان دیگر در یکی از بیمارستان‌های تهران، به ۶ نفر رسید.
ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود از توابع شهرستان پاوه استان کرمانشاه به علت نشت گاز خانگی منفجر شد.
در این حادثه ۲ نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند در دم جان باختند و جسد نفر سوم نیز پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه و آواربرداری در همان روز شناسایی و پیدا شد.
در این حادثه پنج نفر نیز به شدت مجروح شدند که در همان روز توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی استان اعزام شدند و دو نفر از آن‌ها به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.
متأسفانه بعد از چهار روز از وقوع حادثه (۲۳ خردادماه) یک نفر از مصدومان (نوجوان ۱۶ ساله) حادثه نوسود در بیمارستان طالقانی کرمانشاه فوت کرد و روز گذشته نیز یکی دیگر از مصدومان جان‌باخت و امروز هم مصدومی دیگر در بیمارستان، بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان این حادثه تلخ و بسیار دردناک به ۶ نفر رسید.
به دنبال این حادثه مرگبار، سردار آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی با هیأت همراه و جمعی از مسؤولین محلی از مناطق مرزی بخش نوسود با خانواده‌های متوفی حادثه ابراز همدردی کرد.
وی در ابتدا به همراه شهردار نوسود از محل حادثه انفجار منزل مسکونی نوسود بازدید و پس از آن در جمع خانواده متوفی و بازماندگان ابراز همدردی و خود را در غم آن‌ها شریک دانست.

  • نویسنده :
  • منبع :