19 دی: دانشگاه علوم پزشکی آبادان با رد مطالب منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر ارتباط مرگ پزشک آبادانی با موضوع تایید هویت جسد مالک هلدینگ عبدالباقی، در اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحی ارائه داد.
در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده است: 
"ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم دکتر پیوند علامه، پزشک تازه درگذشته‌ دانشگاه علوم پزشکی آبادان، به استحضار می‌رساند برخلاف برخی شایعات بی‌اساس و بدون مدرک منتتشرشده در بعضی از صفحات مجازی، مبنی بر ارتباط مرگ دکتر علامه با موضوع تایید هویت جسد مالک هلدینگ عبدالباقی، لازم به ذکر است پزشک یادشده در تاریخ مذکور پزشک شیفت نبوده و به هیچ عنوان در بیمارستان حضور نداشتند.
دکتر علامه روز قبل از تایید هویت جسد حسین عبدالباقی از تهران به مقصد آبادان عزیمت می‌کنند که پرواز به دلیل مشکلات فنی در شیراز به زمین می‌نشیند و ایشان از شیراز به صورت زمینی به آبادان برمی‌گردند و زمانی به بیمارستان می‌آیند که جسد به سردخانه منتقل شده بود.
لازم به ذکر است بر اساس قانون، قوه قضاییه و پزشکی قانونی متولی تشخیص و تایید هویت متوفیان هستند و پزشک اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی نقشی در تعیین آن ندارد." 
بر اساس این گزارش، دکتر پیوند علامه پزشک اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، در حادثه سقوط از طبقه هشتم برج اروند محل زندگی خود، جان باخت. 

  • نویسنده :
  • منبع :