19 دی: فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستگیری و زمین‌گیر شدن مجرمان دانه‌درشتی چون سلطان سکه را نتیجه همکاری و تعامل میان پلیس و دستگاه قضایی دانست.
سردار حسین رحیمی با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت:‌ امروز قوه قضائیه سهم عمده‌ای در مقابله و مبارزه با آسیب‌ها، ناهنجاری‌ها و جرائم ایفا می‌کند و به‌طور حتم همکاری پلیس و دستگاه قضا می‌تواند تاثیر به‌سزایی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه تعامل دستگاه قضا و پلیس زمینه‌ساز ارتقای امنیت و آرامش در جامعه است، اظهارکرد: تعاملات و همکاری دستگاه قضا و فراجا امروز بیش از هر زمان دیگری است و این تعامل و همکاری می‌تواند نقطه عطفی در ارتقای امنیت و آرامش جامعه باشد.
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه فراجا و دستگاه قضا دو مولفه اصلی تامین امنیت و آسایش جامعه هستند، گفت: امروز دستگاه قضا و فراجا همراه و همگام با هم در راستای خدمتگزاری هرچه بهتر و بیشتر به مردم پای کار آمده‌اند تا با کسانی که امنیت، آرامش اجتماعی، اقتصادی و ... را خدشه‌دار می‌کنند برخورد کنند.
به گفته وی نتیجه این همکاری دستگیری و زمین‌گیر شدن بسیاری از عناصر دانه درشت از جمله سلطان سکه و ... بوده است.
رحیمی با اشاره به حضور رئیس دستگاه قضا در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار کرد: حضور آقای اژه‌ای در ستاد فرماندهی تهران بزرگ موید تعامل، همکاری و همدلی ناجا و دستگاه قضا برای مقبله جدی با پلشتی‌هاست.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امروز مقابله با جرائم اقتصادی، فرهنگی و... می‌تواند زمینه ساز ارتقا و رشد و بالندگی جامعه باشد که در این زمینه فراجا و دستگاه قضا پیشتاز و پیشقدم هستند. به‌طورحتم برخورد با جرائم و ناهنجاری‌ها و دستگیری مجرمان نشان دهنده عزم جدی دستگاه قضا و پلیس برای دفاع از حقوق عامه مردم است.
  • نویسنده :
  • منبع :