19 دی: فرمانده پایگاه دریابانی قشم از توقیف دو فروند قایق حامل دام زنده قاچاق و دستگیری ۶ قاچاقچی در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مرزبانان این پایگاه در آب‌های این جزیره خبر داد.
سرهنگ صفر متاجی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مرزبانان پایگاه دریابانی قشم موفق شدند دو فروند شناور حامل محموله‌ دام قاچاق را در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و توقیف کنند.
وی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۴۲ راس گوسفند و دام زنده است، گفت: در این عملیات انتظامی، علاوه بر توقیف دو فروند شناور، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.
فرمانده پایگاه دریابانی قشم با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌ های تندرو این محموله‌ دام زنده را به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع و عملیات ضربتی مرزبانان، از خروج این محموله‌ ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.
سرهنگ متاجی اضافه کرد: دریادلان پایگاه دریابانی قشم با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق دام زنده، قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌ اند.

  • نویسنده :
  • منبع :