19 دی: رییس مرکز اورژانس تهران با اشاره به آلودگی هوای شهر تهران از استقرار ناوگان این مرکز در میادین اصلی شهر تهران خبر داد.
یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات مرکز اورژانس تهران به دلیل افزایش آلودگی هوای شهر اظهارکرد: با توجه به میزان آلودگی موجود در هوای شهر تهران، تمهیداتی برای خدمت رسانی به شهروندان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا نیز روز دوشنبه ١٣ تیرماه، ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد.
رییس مرکز اورژانس تهران اظهارکرد: ناوگان اورژانس در میادین آزادی، انقلاب اسلامی، تجریش، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، راه ‌آهن، خراسان و میدان نماز اسلامشهر مستقر خواهد شد تا شهروندان در صورت نیاز به آن ها مراجعه کنند.
وی گفت: شهروندان در صورتی که احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه، تهوع و ... داشتند نزد عوامل اورژانس حاضر در محل رفته و مشکل خود را بیان کنند تا خدمات درمانی برای آن ها انجام شود.
به گفته وی در صورت نیاز به خدمات بیشتر شهروندان پس از تشخیص عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل خواهند شد.
عصر یکشنبه عابدی ملکی، معاون هماهنگی امور استانی استانداری تهران از تعطیلی تمامی ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و مهدهای کودک استان تهران به‌جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند برای روز دوشنبه ۱۳ تیرماه خبر داد و گفت که این تصمیم با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران اتخاذ شده است.
به گفته وی، تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی در استان تهران به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند نیز روز دوشنبه تعطیل خواهند بود و امتحانات پایان ترم دانشگاه ها نیز شامل همین تعطیلی خواهد بود. البته بانک ها و بورس تعطیل نیستند و فعالیت و ارائه خدمات خواهند داشت.

  • نویسنده :
  • منبع :