19 دی: رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری ۹ عامل ترویج خشونت در فضای مجازی با اشراف بالای اطلاعاتی ماموران این پلیس در کرمانشاه خبر داد.
سرهنگ "حسن حیدری" سه شنبه شب اظهار داشت: پس از رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان، چند صفحه اجتماعی مشاهده شد که گردانندگان آن، اقدام به ترویج خشونت، شرارت، تشویش اذهان عمومی، ایجاد رعب و وحشت و قدرتنمایی با سلاح سرد و گرم کرده بودند.
وی ادامه داد: ماموران در گام بعدی و با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند ۹ نفر از گردانندگان صفحاتی که به ترویج خشونت در فضای مجازی اقدام می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کنند.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: عاملان شرارت و قدرت نمایی در فضای مجازی پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
زمین گیر شدن شرور شهرک الهیه کرمانشاه توسط پلیس
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در ادامه گفت: یکی از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه که در شهرک الهیه اقدام به ایجاد درگیری و مزاحمت برای دیگران کرده بود با اشراف اطلاعاتی ماموران این پلیس دستگیر و به شرارت هایش پایان داده شد.
وی اظهار داشت: پس از یک مورد درگیری، اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در شهرک الهیه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
حیدری ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شرور شده و در عملیاتی حساب شده موفق به دستگیری وی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی، گفت: این فرد با صدور قرار روانه زندان شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس در برخورد با اشرار و اراذل چه در جامعه و چه در فضای مجازی خبر داد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای معدود با هر نیت و انگیزه ای به ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت بپردازند.
وی در پایان گفت: این افراد بدانند همه رفتارها و حرکات آن ها تحت رصد و کنترل پلیس قرار دارد و قاطعانه توسط پلیس و دستگاه قضائی با آن ها برخورد می شود.


  • نویسنده :
  • منبع :