19 دی: مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت که حال حسن رنگرز، قهرمان کشتی فرنگی جهان و مدیرکل ورزش وجوانان مازندران که بامداد امروز پنجشبه در مسیر بازگشت از ماموریت کاری از تهران در جاده فیروزکوه دچار سانحه رانندگی شده بود ، خوب است و مشکلی ندارد.
سجاد یگانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سانحه رانندگی خودروی رنگرز دچار خسارت شدیدی شد ، اما خوشبختانه به این قهرمان کشتی آسیبی وارد نشد.
وی با بیان این که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم اکنون در سلامت کامل در دفتر کارش در ساری حضور دارد، گفت: رنگرز برای پیگیری مسائل مالی و اداری مربوط به طرح آماده سازی ورزشگاه وطنی راهی تهران شده بود که در مسیر برگشت به مازندران یک تصادف شدید را تجربه کرد.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان این‌که علاقه مندان به این ورزشکار نامی و قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان نگران نباشند، ادامه داد: رنگرز حال عمومی خوبی دارد و اکنون همانند گذشته به رسیدگی امور ورزش و جوانان استان مشغول است.
رنگرز مدرک دکتری مدیریت ورزش دارد و از کشتی‌گیران با سابقه مازندران است. وی گذشته از موفقیت‌ها و مدال‌هایش در مسابقات داخلی، در مسابقات جهانی سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ مدال‌های طلا و برنز را گرفت و عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر جهان را از آن خود کرد.
وی سال ۱۳۸۱ مرد سال ورزش کشور و در سال ۱۳۸۲ ورزشکار بااخلاق سال شناخته شد. این کشتی گیر مازندرانی همچنین در سال ۱۳۹۲ به عنوان نایب رییس شورای کشتی آسیا انتخاب شد و پیش از آن هم مدیرکل دفتر استعد ادیابی وزارت ورزش و جوانان بود.

  • نویسنده :
  • منبع :