سرمقاله روزنامه ۱۹ دی شماره ۳۴۶۵ مورخه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ با عنوان «مقایسه نادرست حسن عباسی با تتلو» به قلم رضا صدرایی بدین شرح است:

سخنان نادرست، نسنجیده و به دور از ادب حسن عباسی علیه فوتبالیست‌ها مثل همیشه از آنجا که برای دیده شدن گفته می‌شود بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی، فوتبالیست‌ها و فوتبال دوستان کشور که بخش قابل توجهی از مردم ایران را شامل می‌شوند، داشت. در این ارتباط آذری جهرمی در کانال خود نوشت: ویدئویی متعلق به شخصی از سخنرانان این روزها دیدم که با تحقیر فوتبالیست‌ها و به طور ضمنی با فاسد خواندن آنها می‌گفت که فوتبالیست‌ها لیاقت شهید شدن رو ندارند.
خبرآنلاین هم نوشت؛ در شرایطی که خیلی از فوتبالیست‌ها انتظار دارند که فدراسیون فوتبال به اظهارات نسنجیده حسن عباسی واکنش نشان بدهد از راهروهای فدراسیون خبر می‌رسد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. به عقیده مسئولان فدراسیون عباسی یک آدم جنجالی و غیر رسمی در سیاست ایران است و چرا باید جواب چنین آدمی را بدهند؟
فدراسیون نشین‌ها بر این عقیده هستند که اگر یک نفر مثل تتلو بیاید چنین حرف‌هایی بزند باید جواب او را بدهند؟ با جواب دادن به چنین آدمی فقط او را بزرگ می‌کنند و به حرف‌هایی که زده رسمیت می‌دهند.
موضع فدراسیون فوتبال این است که نباید جواب یک آدم غیر رسمی را داد.
پیش از این کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: تئوری و نظریه‌های حسن عباسی به جای آنکه با واقعیات سیاسی و جامعه همخوانی داشته باشد بیشتر به طنز شبیه است و بیشتر دنبال دیده شدن است.
مدتی پیش نیز ویدئویی از سخنان حسن عباسی درباره کسب درآمد برای کشور توسط سپاه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و مورد سوء استفاده منافقین قرار گرفته بود. عباسی در این سخنان که خنده حضار را هم در پی دارد مدعی می‌شود سپاه با دستگیری تعداد بیشتری جاسوس‌های آمریکا می‌تواند درآمد میلیارد دلاری برای کشور فراهم کند.
سخنان عباسی با واکنش تند و رسمی سپاه مواجه شد. سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ادعای فردی درخصوص «شیوه تأمین بودجه سپاه» را دیدگاه و برداشت‌های شخصی وی و فاقد وجاهت قانونی دانست و گفت: منطق سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با عوامل نفوذی در چارچوب وظایف قانونی است
حسن عباسی چند سالی است که سخنران ثابت برخی مراسم‌های شورای هماهنگی اصولگرایان قم است.
  • نویسنده :
  • منبع :