19 دی: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از به روز رسانی تعهدات معوق پنج محصول پرتیراژ این خودروساز خبر داد و گفت: با همت و تلاش کارگران خطوط تولید و زنجیره تامین، تمامی تعهدات معوق تا شهریور ماه به صفر خواهد رسید.

فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: در شهریورماه گذشته تعهدات معوق به مشتریان به بیش از ۲۰۰هزار دستگاه خودرو رسیده بود، اما درحال حاضر با همت و تلاش مجموعه کارکنان، تعهدات ۵ محصول به روز شده و در آینده نزدیک تمامی تعهدات معوق به روز خواهد شد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر خودرو‌های بنزینی با استاندارد یورو۵ تولید و تحویل مشتریان می‌شود. اعمال استاندارد یورو۵ برای خودرو‌های دوگانه سوز زمان‌بر بوده و نیازمند اجرای پروژه‌های متعدد بهبود است. به زودی مشکل شماره گذاری خودرو‌های دوگانه سوز رفع خواهد شد.

در ادامه این نشست قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با همدلی و همکاری میان بخش‌های مرتبط با مشتریان از جمله نمایندگی‌های مجاز، مدیریت ارتباط با مشتریان و امداد خودرو ایران از طریق مجازی و با ایجاد میز کار اینترنتی، خدمات فروش و بخشی از خدمات پس از فروش بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان و یا خدمت در محل، درحال ارایه است.

محسن ناقدی از برنامه ریزی برای اجرای چندین پروژه برای بهبود خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: فعالیت‌هایی که انجام می‌شود باید برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند، هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

وی از تحویل بخشی از خودرو‌های ثبت نامی در طرح فروش فوق‌العاده خبر داد و گفت: در کم‌تر از یک ماه توانستیم فرآیند اجرای تعهدات و تحویل مشتریان این طرح فروش را آغاز کنیم.

ناقدی با اشاره به توان‌مندی‌های ایران خودرو در تولید خودرو‌های سفارشی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای احیای برند آپکو و کسب سهم مناسب از بازار قطعات آپشن داریم.

  • نویسنده :
  • منبع : فرارو