19 دی: جلسه هماهنگی بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر، صبح امروز «شنبه۱۸ تیرماه » در محل وزارت خارجه با حضور حسین امیرعبداللهیان برگزار شد .
در این جلسه حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، سید حمید سجادی وزیر ورزش، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و  سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی ،جمعی از استانداران و تعدادی دیگر از مقامات مسوول حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، یکی از محورهای رایزنی اخیر وزیران امور خارجه ایران و قطر در روز چهارشنبه  هفته گذشته، موضوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و تسهیل حضور تیم ملی و تماشاگران ایرانی در این مسابقات در دوحه بود.
بر اساس این گزارش همچنین پنچ شنبه گذشته، حمید رضا دهقانی سفیر ایران در قطر نیز در توییتی نوشت: برای جام جهانی فوتبال۲۰۲۲، سی هزار بلیط در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد.
 به گزارش ایسنا، حمید رضا دهقانی در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: در چند ملاقات با مسئولان برگزارکننده جام جهانی در مورد برگزاری مراسم های فرهنگی و باستانی و معرفی فرهنگ و تمدن ملت بزرگ ایران و هتل و بلیط و ... به تفاهمات خوبی رسیده ایم. با احتساب ۲۰ هزار بلیط قبلی و ۱۱ هزار بلیط اخیر، سی هزار بلیط در اختیار فدراسیون فوتبال کشورمان قرار دارد. »

  • نویسنده :
  • منبع :